SOCIALINĖ RINKODARA

SOCIALINIŲ TINKLŲ ADMINISTRAVIMAS

Facebook, Instagram, LinkedIn

Socialiniais ryšiais paremtos, reklamos kūrimas

Socialiniu tinklu Facebook Lietuvoje naudojasi apie 1,7 mln. žmonių, tuo tarpu Instagram tinklu apie 500 tūkst. Dalinai priklauso nuo verslo specifikos, tačiau daugelis sutiktų, daugelis verslų ir veiklų privalo būti matomi socialiniuose tinkluose ir kurti ryšį su savo vartotoju. Tiksliau, tai turėti paskyrą, generuoti įrašus, skleisti informaciją ir panašiai. Ypač jauni žmonės, jūsų potencialūs klientai ir vartotojai, kurie gimė po 1995 m. ten ieško beveik visko! Šie socialiniai tinklai, įskaitant ir profesionalų karjeristų LinkedIn, nebėra tik bendravimo platformos. Kuo toliau, tuo labiau jie įgauna ir paieškos ir informacijos sklaidos, patarimų sistemos statusą. 

Kokią naudą suteikia platūs socialiniai ryšiai?

Pagrindinis Facebook ir Instagram verslo tikslas - sukurti artimą ryšį tarp įmonės ir klientų. Sukūrus jį, klientai patys pradės reklamuoti jūsų įmonę rašydami atsiliepimus, dalindamiesi ar pamėgdami jūsų įrašus. Svarbu tinkamai, laiku ir nuosekliai administruoti socialinių tinklų paskyras. Tvarkinga, atnaujinta ir išsamiai pateikta informacija apie veiklą, laiku ir kuo operatyviau atsakytos klientų užklausos bei įkelti įrašai bent kartą per savaitę, sukuria patikimos įmonės įvaizdį.
Dar daugiau, tai puikūs reklamos kanalai norint parduoti savo paslaugą ar prekę. Subūrus tikslinę auditoriją kuriai aktuali jūsų veikla, galima reklamuotis tik potencialiems klientams taip taupant reklamos išlaidas. Įmonės kurios nuolatos kelia įrašus i socialinius tinklus ir bendrauja su savo klientais yra daug žinomesnės ir sugeneruoja kur kas daugiau pardavimų.
Kaip ir Google My Business, Facebook yra naudojamas ir verslo identifikavimui, reitingo didinimui ir atsiliepimų rinkimui.

Socialinių ryšių medis

Socialinių ryšių kūrimas pardavimams padidinti

Socialiniai ryšiai, tai kaip tinklinis marketingas. Paremtas iš lūpų į lūpas pardavimais. Prieš socialinių tinklų bumą, toks pardavimų būdas būdavo labai pelningas ir generuodavo santykinai labai didelį procentą pardavimų. 
Tokie kanalai, kaip „Instagram“, „Facebook“ ir „Twitter“, skirti ne tik reklamuoti. Tai taip pat gali būti būdas susisiekti su savo klientais.

Neseniai paskelbtoje ataskaitoje „Ryšio kūrimas: ko vartotojai nori iš prekių ženklų susiskaldžiusioje visuomenėje“ nustatyta:
91% žmonių tiki visuomenės galia sujungti bendruomenes.
78% vartotojų nori, kad prekės ženklai padėtų žmonėms užmegzti ryšį per socialinius ryšius.
76% respondentų dažniau pirko iš prekės ženklo, su kuriuo jaučiasi prisijungę socialiniuose tinkluose, nei konkurentų.

Nustatyta, kad santykių su klientais užmezgimas socialinėje erdvėje padėjo prekės ženklams padidinti pardavimus. Kai vartotojai pajuto ryšį su prekės ženklais, daugiau nei pusė padidino savo išlaidas toje įmonėje.

Kuriant santykius su klientais, viskas gali būti vertinga jūsų sekėjams. Jei galite pateikti naudingo, informatyvaus ar net linksmo turinio, žmonės norės susisiekti su jumis. Deja, vis dar yra daugybė prekės ženklų, kurių požiūris „kas man iš to". 

Labai svarbu ir greitas komunikavimas su sekėjais. Net 60% klientų tikisi atsakymo per 30 minučių internete. Nepakankamai greitai išspręsti jų rūpesčiai ar užklausos virsta negatyviu atsiliepimu komentaruose. Laimei, yra įrankių, padedančių užfiksuoti kiekvieną pranešimą, kai jie gaunami. Pagreitinus atsakymo laiką, laimi abi pusės.

Nepamirškite savo sekėjams parodyti, kaip labai juos vertinate. Atminkite, kad jie renkasi jus iš visų kitų prekių ženklų. Taigi nusipelno šiek tiek meilės. Vienas puikus būdas apdovanoti žmones yra konkursai ir konkursai. Vykdykite „Instagram“ kampaniją, kuri per „Stories“ apklausą prašo žmonių balsuoti už savo mėgstamą produktą. Išbandykite „Facebook“ konkursą, kuriame klientai gali dalytis nuotraukomis, kuriose taip pat paryškinami jūsų produktai. Ne tik sukursite žinutę apie savo prekės ženklą, bet ir galėsite kažko išmokti. 

Visi jūsų teisingai atlikti veiksmai ne tik padidins jūsų žinomumą, populiarumą internete, bet ir pardavimus su iš to sekančiu pelnu.


Įrašai Facebook ir Instagram tinkluose

Jei turite savo paskyras socialiniuose tinkluose, tačiau nesate užpildę kokybišku turiniu, vis tiek jau puse darbo padaryta. Egzistuoja skirtumas tarp natūralių įrašų ir mokamų skelbimų.
Tobulame pasaulyje visi jūsų „Facebook“ gerbėjai matytų kiekvieną jūsų įprastą įrašą, kurį paskelbiate. Tuomet sekėjai galėtų įrašus komentuoti ar jais dalytis. Labai tikėtina, kad sukūrus nemažą sekėjų ratą jūsų žinomumas augtų o pardavimai pakiltų dešimtimis procentų.

Deja, mes negyvename tobulame pasaulyje ir viskas nėra taip paprasta. Už tai galime "padėkoti" soc. tinklų algoritmams, nes jų nuomone ne visi įrašai yra vienodi. Nuo tada, kai „Facebook“ pristatė naujienų srautą 2009 m., rinkodaros specialistai bando pergudrauti algoritmą, atsakingą už firminio vartotojų kanalų turinio ribojimą.

Matote, kad jūsų natūralūs įrašai gali būti rodomi tik tų žmonių, kuriems jau patinka jūsų puslapis, naujienų kanaluose. Jei kam nors nepatiko jūsų puslapis, jis nematys jūsų natūralaus įrašo, nebent jo ieškos.

Paryškinti arba apmokėti skelbimai yra skirtingi. Pastarieji gali būti matomi visame Facebook tinkle - neatsižvelgiant į tai, ar žmonės "laikino" jūsų puslapį ar ne.

Realiai mokami skelbimai, reklamos iš prigimties yra įkyrūs. Dėl didelės gausos ir neaktualumo žmonės jų vengia, tačiau rinkodaros specialistų priversti tokį turinį priimti ir įsiminti.

Reklaminio skelbimo rodymo laikas bus nesvarbus, jei jį taikysite netinkamai auditorijai. Bet jei nustatėte tikslinę demografinę grupę, pomėgius, veiklą ir amžių bei lytį galite pasikliauti nuojauta, kad informacija bus priimta ir panaudota.

Socialinių ryšių žemėlapis
Socialinių ryšių pagalba


Mūsų pagalba jūsų gerbėjų, sekėjų ir klientų augimui

Pirma, mes sukursime strategiją, kaip pagerinti ryšį tarp jūsų ir kliento. Sukursime, atnaujinsime ir optimizuosime jūsų socialinių tinklų paskyras. Užpildysime jas kokybišku ir moderniu turiniu, pradedant marketinginiu tekstu, nuotraukomis, taip pat video turiniu, jei tai įmanoma.
Dizainerių komanda sukurs maketus, kurie geriausiai patrauks kliento dėmesį, parašysime įdomias ir susidomėjimą skatinančias antraštes, pasiūlysime loterijas arba žaidimus, naujų sekėjų pritraukimui. Socialinių tinklų reklama nėra skirta visiems verslams, todėl pirmiausia naudodami analitiką, išsiaiškinsime ar socialiniai tinklai bus naudojami kaip mokamos reklamos kanalas ar tik ryšiui su klientais palaikymui ir stiprinimui. Tokiu būdu padidinsime jūsų žinomumą, srautą į jūsų pagrindinį puslapį, bei jo vidinius puslapius, kas jums sugeneruos nuo 5% iki 10% realiai galimų pardavimų nuo santykinio srauto dydžio.

SOCIALINIŲ TINKLŲ REKLAMOS GALIA

Sėkmę socialiniuose tinkluose lemia aktyvumas. Svarbu turinys ir kokybė. Nuolatinis naujienų skelbimas iliustruotas kokybiškomis nuotraukomis ir video turiniu pritraukia žmonių dėmesį ir skiria daugiau laiko jūsų informacijai įsisavinti. Dėmesio atkreipimas jau puse darbo iki užklausos gavimo.

Reikia siekti dviejų dalykų: pirmas - pasiekti tikslą, antras - tuo džiaugtis.

J. Basanavičiaus al. 5, Kaunas

AdPartner | reklama internete

© 2020 UNIPARTNER