PARDAVIMŲ DIDINIMAS INTERNETE
Panaudojant Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube
Kuriame internetinį marketingą tam, kad jis padėtų klientams, surasti prekes ar paslaugas. Kaip yra pasakęs žinomas vadybos ekspertas Peteris Druckeris: "Marketingo esminis tikslas, pasiekimas, kad pardavimas būtų nebereikalingas. Marketingas reikalingas tik tol, kol taip gerai pažįsti ir supranti klientą, kad gaminys ar paslauga atitiktų kliento lūkesčius ir galų gale pats save parduoda“. Atliekame būtent tokią internetinio marketingo paslaugą, kuri Jums generuoja pajamas. Atlikę Jūsų veiklos analizę mes pasiūlysime Jūsų poreikius ir iškeltus tikslus atitinkančią strategiją, kaip su Jūsų finansinėmis galimybėmis pasiekti maksimalų rezultatą.
Reklamos sklaidos būdų yra labai įvairių:
- spausdintinė komercinė spauda (lankstinukai, skrajutės, bukletai, plakatai)
- spausdintinė reklama leidiniuose (laikraščiai, žurnalai)
- spausdintinė lauko reklama (reklaminiai tentai, reklaminiai stendai)
- radijo reklama
- televizijos reklama
- reklama YouTube kanale
Pasirinkimo būdų daug ir įvairių. Trumpai ir argumentuotai paanalizuokite jų privalumus ir trūkumus.
Spausdintinė komercinė spauda vis dar populiarus ir nebrangus reklamos būdas, tačiau nusiteikite, kad pamatuoti grįžtamąjį ryšį bus gana sudėtinga ar net neįmanoma.
Spausdintinė reklama leidiniuose populiarus, tačiau brangus reklamos būdas, pasiekiantis tik ribotą auditoriją ir be grįžtamojo ryšio. Tinka specifiniams produktams reklamuoti.
Radijo reklama, efektyvi, įsimenanti, tačiau brangi ir turinti trumpalaikį efektą.
Televizijos reklama, beveik be trūkumų, tačiau labai brangi.
Reklama Youtube, turi mažai trūkumų, nėra brangu, dinamiška ir labai įsimenanti, tačiau turi ribitą sklaidą.
Internetinis marketingas, kuris bendrai apima visą reklamą internete, paieškos sistemose Google, Bing, Yandex, visuose socialiniuose tinkluose, Facebook, Instagram, LinkedIn, t.t... ir media platformas Youtube, Spotify, Deezer, apima didžiausią auditoriją, potencialių klientų. Tai įvairaus amžiaus, aktyvūs žmonės, kurie dirba, kuria ir vartoja. Tai tie klientai ir ta tikslinė auditorija kuri svarbi kiekvienam verslo segmentui, nuo restorano iki automobilių serviso. Toks reklamos administravimas labai lankstus, turintis aiškų matavimo būdą, teikianti aiškius rezultatus pasibaigus reklamos laikui ir leidžianti lanksčiai manipuliuoti tiksline auditorija bei skiriamu biudžetu.
Mes nesirenkame internetinės reklamos kanalų, kurie šiuo metu yra madingi ir ant bangos, mes testuojame, analizuojame ir ieškome geriausiai tinkančių internetinio marketingo kanalų jūsų veiklai. Sprendimus priimame pagrįstai ir pasitelkdami Google Analytics, Ahrefs, Facebook Ads manager pateikiamomis ataskaitomis ir skaičiais.