Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, ReMarketingas
Skaitmeninė rinkodara – tradicinio marketingo analogas internetinėje erdvėje, naudojant paieškos optimizavimo ir pardavimo skatinimo įrankius, siekiama sukurti ir pateikti rinkai ekonominę vertę turinčias prekes ar paslaugas.
Palyginus su kitais reklamos būdais, skaitmeninės rinkodara efektyviausia ir teikianti daugiausia informacijos apie jos rezultatus. Nuolatos visiems įprastas pasakymas „nežinau kiek man apsimoka ta reklama“ jau netenka prasmės. Suprantama labai tikslaus matavimo įrankių nėra, tačiau pagal analitiką, atmetimo rodiklius ir konversijų skaičių galima pakankamai tikslai įvertinti naujų užklausų kiekį ir galimus pardavimus.
Tai nuolatos auganti reklamos rinkos dalis, savo apimtimi jau tapusi didžiausia iš visų įmanomų reklamos būdų. Tokios reklamos augimo apimčių tiksliai apskaičiuoti nėra paprasta dėl pernelyg didelės dinamikos, tačiau vertinant kitų reklamos būdų susitraukimą ir pridėjus vartojimo augimą galimą nuspėti augimo tempą, kuris skaičiuojamas dešimtimis procentais per kalendorinius metus.
Skaitmeninė rinkodara, kaip reklama internete padeda reklamuoti tam tikrą verslą už santykinai mažesnę kainą, palyginus su pasiekiama potencialia klientų gausa ir tuo pačiu suteikia galimybę labai tiksliai pasiekti savo tikslinę auditoriją, kas dar labiau išaugina jos efektyvumą.
Kaip padidinti pardavimus, neišauginant kaštų?
Pastaraisiais metais tyrimai rodo, kad efektyviausia ir pigiausia yra reklama internete. Tai reklama, kada už mažiausią biudžetą, galima pasiekti labai tikslinę auditoriją su labai konkrečiais tik jiems adaptuotiems pasiūlymais.