Grafikos dizainas, animacijų kūrimas
Baneriai, kitaip dar vadinami reklaminiai skydeliai (Google Ads platformoje baneriu reklama vadinama display advertising) yra neatsiejama internetinės reklamos dalis, kurią sukuriame grafikos dizaino metu. Banerinė reklama naudojama didinti savo įmonės žinomumui, remarketingui arba potencialių klientų persekiojimui. Banerių reklama galima naudoti susitarus su svetainių savininku, kurioje yra numatytos vietos banerių reklamai arba naudojant Google ads reklamą.
Kas yra baneris?
Reklamjuostė arba reklaminis skydelis rodomas svetainėje. Skelbimą sudaro vaizdai arba interaktyvūs objektai. Banerio tikslas yra patraukti internauto dėmesį ir jį priversti paspausti ant jo. Dažniausiai naudojami banerių failai yra .jpg, .png, .gif, HTML5.
Baneris gali būti statinis arba animuotas. Statinio banerio skelbimas yra vaizdas, kurį paspaudus vartotojas yra nukeliamas į tam tikrą svetainę. Animuoto banerio (judantis baneris) skelbimas yra trumpa animacija arba montažas, kuris pateiktas formatu, kurį supranta naršyklė (šiuo atveju .gif arba HTML5).
Kaip veikia banerinė reklama?
Baneriai yra skirti srautui į jūsų svetainę generuoti. Taip pat baneriai gali veikti kaip informuoti, pranešti apie naują produktą arba didinti prekės ženklo žinomumą. Bet vistiek jų pagrindinė funkcija yra nukelti interneto vartotojus į jūsų svetainę.
Prekės ženklo žinomumas - galite padidinti savo žinomumą naudodami banerių reklamas. Vartotojai dažnai matydami jūsų banerius, reklaminius skydelius, greičiau pradės atpažinti jūsų prekės ženklą.
Remarketingas - jeigu internautas apsilankė jūsų svetainėje, stebėjo tam tikras prekes ar tiesiog naršė po jūsų svetainę, galima banerių reklamą nukreipti į juos. Remarketingas taikosi į jūsų svetainėje apsilankiusius internautus, rodydami savo banerius juos priversite atlikti pirkimą jūsų svetainėje, kurio galbūt dar nepadarė arba tiesiog didinsite tikimybę, kad klientas sugrįš pas jus. Tokią strategiją dažniausiai taiko visi, lengviausiai pastebimas pavyzdys yra nuėjus į pigu.lt ir pažiūrėjus televizorių kategoriją. Skaitydami 15min.lt iškart pastebėsite atsiradusius banerius su pigu.lt televizorių pasiūlymais.
Ar banerių reklama yra efektyvi?
Taip, tai efektyvus reklamos būdas. Svarbiausia, kad baneris patrauktų dėmesį ir atitiktų auditoriją. Stipriai mažėja populiarumas pirkti banerių reklamą tiesiog iš svetainės, nes mokate už parodymus, o norint atitikti auditoriją, reikia išsirinkti svetainę, kuri pritraukia jūsų potencialius klientus (pvz.: statybos prekių banerių vietas pirkti iš portalų, kurie rašo apie statybą). Dažniausiai tokio tipo reklama paliekama Google Ads platformai, nes Google atrenka vartotojus pagal jūsų išskirtus kriterijus, raktažodžius ir kt. Taip pasiekiamas didesnis CTR (Lietuviškai PR - paspaudimų rodiklis, gaunamas padalijus skelbimų paspaudimų skaičių iš skelbimo parodymų skaičiaus)
Kokie banerių dydžiai
Banerių dydžių yra daugiau nei 10 ir visiems sukurti po maketą gali ne visi. Mes išskyrėme pagrindinius keturių dydžių banerius, kuriuos turėtumėte naudoti. Šie banerių dydžiai neša daugiausiai naudos ir yra paspaudžiami dažniausiai.
Baneris 320x50 - skirtas telefonams pailgo vertikalaus stačiakampio formos. Daugiausiai paspaudimų sulaukiantis baneris telefone. Jam atitenka apie 12% spustelėjimų.
Baneris 300x250 - skirtas kompiuterio ekranui. Pats populiariausias baneris kuris gauna apie 40% paspaudimų.
Baneris 728x90 ir 160x600 - skirti kompiuterio ekranui ir abu vidutiniškai gauna po 25% paspaudimų.
Banerių reklama gali būti labai naudinga jūsų verslui tik reikia žinoti kaip ją optimizuoti ir tinkamai panaudoti. Dažniausiai tokiu klausimu reikia kreiptis pas specialistus - mus. Banerių kaina prasideda nuo 20 eurų. Banerių kaina priklauso nuo praleisto laiko kuriant jį. Baneris yra sukurtas vienam formatui, todėl norint turėti daugiau formatų, banerių kaina taip pat keičiasi.