REMARKETINGAS,
PAKARTOTINĖ REKLAMA 

Remarketingo, pakartotinės reklamos kūrimas ir valdymas

Kas yra pakartotinė rinkodara?

Daugeliui žmonių kyla klausimų, kas yra pakartotinė reklama arba rinkodara. Remarketingas apima reklamos taikymą klientams, kurie jau ką nors peržiūrėjo jūsų svetainėje arba parodė susidomėjimą jūsų produktais. Tai suteikia galimybę iš naujo pritraukti klientus, kurie galbūt naršė jūsų svetainės puslapius, tačiau neatliko konversijos. Ir tai nebūtinai reiškia „pardavimą“ jūsų svetainėje. Konversija gali reikšti, kad jie neprenumeravo jūsų naujienlaiškių; galbūt nepasirinko sekti jūsų socialinių tinklų ir tt.. Turėtumėte žinoti, kad 70–96% vartotojų apsilanko svetainėje, neplanuodami atlikti jokių veiksmų. Taigi jūsų kompanijos rinkodaros specialistas, turėtų pasinaudoti vartotojų susidomėjimu jūsų prekės ženklu ir įtikinti juos sugrįžti naudojant pakartotinę reklamą.

Remarketingas leis jums stebėti tam tikrus jūsų svetainės puslapius. Padės identifikuoti klientus, kurie praleido laiką tam tikruose puslapiuose, nekonvertuodami. Pavyzdžiui, daugelis kompanijų stebi savo el. komercijos pirkinių krepšelių puslapius, todėl gali sekti tuos, kurie apleidžia savo krepšelius. Nustačius tikslus, galėsite rodyti specializuotus skelbimus, reklamuojančius jau žiūrėtus produktus. Todėl šie skelbimai bus labai suasmeninti ir juose bus reklamuojami daiktai, kuriais žmonės jau domėjosi, padidindami jų aktualumą. Atsižvelgiant į „AdRoll“ tyrimą, paprastai tik 2% vartotojų konvertuos pirmą kartą apsilankę svetainėje. Tai daro pakartotinę reklamą vertingu įrankiu, kuris priviliotų klientus grįžti ir užbaigti konversiją. Amerikoje, net ketvirtadalis klientų teigia, kad jiems patinka pakartotiniai skelbimai. Jie juos vertina, nes skelbimuose pateikiami priminimai apie produktus ir prekės ženklus, kuriais vartotojas domėjosi anksčiau. Skirtingais vertinimais, didesnis konversijų rodiklis gaunamas nuo 50% iki 750% skelbimų atsako padidėjimas, o iš naujo pritaikyti skelbimai gali padidinti prekės ženklo paieškos rodiklį net iki 1000%.

Remarketingas siūlo prekių ženklams įrankius, reikalingus patobulintoms skelbimų funkcijoms kurti . Jie gali atsižvelgti į savo klientų interesus ir rodyti turinį, kurį mato labiausiai. Tie, kurie nori sukurti sėkmingą pakartotinės reklamos skelbimų kampaniją, turėtų pagalvoti, kaip šie veiksmai gali padidinti jų sėkmę.


Kaip sukurti sėkmingą kampaniją?

Šeši žingsniai pakartotinei reklamai įgyvendinti ir sukurti efektyvų rezultatą:
-- Būtina išskirti kuriuose puslapiuose norite pažymėti žymes ir kaip segmentuoti kampaniją.
-- Suplanuojamos galimybės pasiūlyti specialius kuponus ir pasiūlymus savo klientams.
-- Suplanuojame, kiek laiko norite stebėti savo buvusius lankytojus.
-- Sudarome galimybę nukreipti klientus po konversijos į pakartotinės reklamos kampanijas.
-- Klientus remarketingui atrinkti ir pagal platesnius raktinius žodžius nei pagrindiniai.

Stebime savo kampanijas ir prireikus atliekame koregavimus.

Žingsniai
Motyvacija


Remarketingo apibendrinimas


Analizės rodikliai aiškiai parodo rezultato efektyvumą. Sužinome, kiek žmonių pasirenką remarketingo skelbimą. Tai leidžia mums sužinoti, kaip gerai reklaminiai skelbimai vilioja tuos, kurie jau lankėsi svarbiuose jūsų svetainės puslapiuose. Jei paspaudimų rodiklis žemas, reikia pakoreguoti tai, ką reklamuojame. Pavyzdžiui, kai kurie prekės ženklai rodo, kad nemokamos pristatymo akcijos veikia geriau nei 10–15 proc. nuolaida.

Būtina stebėti, kaip remarketingas kinta bėgant laikui. Sumažėjęs susidomėjimas reiškia kad prekė ar paslauga nebeaktuali, būtina keisti reklamos kontekstą. Galiausiai sekame, kaip žmonės elgiasi patekę į jūsų svetainę. Svarbu, kaip gerai jie bendrauja su jūsų turiniu ir koks yra konversijų atlikimo greitis. 

Jei matote aukštą paspaudimų rodiklį, bet neturite atitinkamų konversijų, reiškia reikia peržvelgti kliento ir puslapio turinio derinimą. Būtina analizuoti priežastis, dėl kurių žmonės nenori konvertuoti jūsų puslapyje.


Ką mes darome?

Remarketingo reklamos gali būti matomos naujienų portaluose ar kituose svetainėse kurios išnuomoja reklamos plotus Google korporacijai, Android programėlėse, Gmail’e, Youtube platformoje. 

Svetainėje įdiegiame Google Analytics ir Tag manager kodus, kurie padės sekti reklamos efektyvumą. Taip pat ieškome optimaliausių ir geriausiai veikiančių reklamos kanalų ir UX dizaino klaidų svetainės turinyje. Sukuriame Google paieškos sistemos reklamas ir optimizuojame jas jūsų veiklai. Sukurtas reklamas nuolat prižiūrime, esant reikalui koreguojame biudžetą, ieškome naujų raktažodžių, kuriame naujas reklamas jūsų paskelbtoms naujienoms. Mėnesio gale visada informuojame apie rezultatus, diskutuojame kaip galėtume padidinti pardavimus. Stengiamės nuoširdžiai patarti ne tik užsakyto plano temomis, bet ir kitais reklamos klausimais.  

Google analitika
Būkite atkaklūs, tik tokie laimi šiandieninėje rinkoje.

© 2024 AdPartner