SEO OPTIMIZACIJA

SEO optimizacijos nauda jūsų pelnui

Kiekvieno privataus verslo tikslas - uždirbti kuo didesnį pelną. Pelnas priklauso nuo veiklos optimizavimo, apyvartos, klientų rato ir pan. Taigi optimizacija kaip sąvoka yra labai svarbu versle. Verslininkai optimizuoja kaštus, darbuotojus, įrangą ir taip toliau, deja dažnai pamiršta optimizuoti savo interneto įrankį - savo internetinę svetainę arba parduotuvę. Taigi atkreipiame į tai dėmesį ir tikimės, kad pasieksime bent dar kelis to nepadariusius verslininkus.

SEO paslaugos, kam jų reikia?

Visas verslas Informacijos gausa internete skatina konkurenciją. Dėl pirmų TOP 10 pozicijų, kurias nulemia produktus ar paslaugas apibūdinantys tie patys raktiniai žodžiai ar frazės (pvz.: "kirpykla Vilniuje" ar "autoservisas Kaune") vyksta nuolatinė ir įnirtinga kova. Tai dinaminis ir nuolat kintantis procesas. 

Kuo geriau yra reitinguojama svetainė, tuo daugiau vartotojų ją aplanko. Reitingų yra įvairių, tačiau svarbiausias Google reitingas, nes jis ir nustato jūsų vietą tam tikru laiku. Dabartinių kompanijų interneto svetainių tikslas, nebe reprezentacinė vieta internete, o vadybininkas internete, padėsiantis parduoti arba suteikti konsultaciją. SEO optimizacijos nauda vienareikšmiška - padeda svetainėms tapti gerai matomomis paieškos sistemose, kurti kokybišką interneto turinį ir pritraukti didesnį skaičių klientų.

Šiandieninėje rinkoje tikrai ne visi supranta tikrąją internetinio marketingo vertę ir potencialą. Dėl to, SEO paslaugų nauda dažnai vertinama skeptiškai, galvojama, kad tai programuotojų triukas pasipinigauti. Kodėl taip yra sunku vertinti. Tai visuomenės stereotipas. Tačiau jis tęsiasi iki tam tikro momento, kol vieną dieną nepamatai kur yra konkurentai. Laikai, kai pakako į svetainę pridėti begalę padrikų raktinių žodžių baigėsi. Šiandien paieškos sistemų robotai, renkantys ir reitinguojantys informaciją internete, yra daug gudresni ir be SEO optimizacijos vargu ar pavyks pasiekti gerų ilgalaikių rezultatų.

Raktiniai žodžiai
SEO turinio kūrimas

Kokią klaidą daro daugelis įmonių?

Daugelis įmonių galvoja, kad pakanka susikurti gražią internetinę svetainę, tačiau tai nėra tiesa. Paieškos sistemoms nesvarbus nei svetainės dizainas, nei spalvos ar kiti raiškos elementai - reitingo skaičiavime pagrindinę reikšmę atlieka sumaniai sukurtas turinys bei SEO optimizacija. Ką  tai reiškia? O gi tai, kad svetainėje informacija turi būti pateikta taip, jog ją būtų paprasta rasti ir identifikuoti visų pirma paieškos sistemų botams. Tai pagrindinis SEO funkcionalumas. Nemanykite, kad SEO optimizacija apsiriboja raktinių žodžių įterpimu. Tai sudėtingesnis procesas, kurį sudaro analizė, planavimas, įgyvendinimas ir stebėjimas. Tai laikui imlus procesas. Visi pakeitimai matomi tik po tam tikro laikotarpio, todėl tikėtis greito efekto ir rezultato neįmanoma. 

SEO optimizacijos nauda atsiskleidžia palaipsniui, pradedama nuo esamos situacijos vertinimo. Tam tikru laikotarpiu yra stebima, kaip interneto vartotojai patenka į konkrečią interneto svetainę ir kaip joje elgiasi. Išskiriamos ir ieškomos pagrindinės raktinės frazės, su kuriomis SEO optimizacija ir bus atliekama. Gauti rezultatai analizuojami ir nusprendžiama kokiu būdu pagerinti svetainės reitingus paieškos sistemose.

Vėlesniame SEO optimizacijos žingsnyje planuojami veiksmai, kurie reikalingi pritraukti didesniam lankytojų srautą į svetainę. Tai koreliuoja su įmonės veikla ir buvusia situacija. Nepaprastai svarbu identifikuoti esminius raktinius žodžius ir frazes apie kompaniją. Taip pat nustatyti tikslinę auditoriją į kurią taikomasi ir kas yra klientai ar vartotojai. Jei analizuosime lokalų verslą kuris dirba konkrečioje geografinėje vietoje, kaip kad raktų dirbtuvė, jos klientas pirmiausia yra tame pačiame ar geriausiu atveju gretimuose rajonuose gyvenantys žmonės. Vargu, kad ir kokia gera būtų dirbtuvė pasidaryti raktus važiuos didmiesčio žmogus iš kito miesto krašto.  

SEO optimizacija ir jos nauda šiuo atveju yra vienkartinė efektyvi investicija, tačiau generuoja ilgalaikę naudą, nes palyginti su mokama Google Ads ar  Facebook gaunamas ilgalaikis efektas. Tokia raktų dirbtuvė visada bus rodoma pirmame puslapyje pagal rajoną.

Galutiniame etape atliekami įvairūs veiksmai: kuriamas SEO turinys, kuris pritaikytas paieškos robotams, kuriami referuojantys ryšiai ir nuorodos. 

Skirtingų paieškos sistemų robotai veikia skirtingai ir aplanko puslapius skirtingu dažnumu. 
Galutinis rezultatas realiai matomas po mėnesio ar kelių. Jei svetainės domenas naujas, SEO rezultatas ir nauda pamatoma tik po 3-6 mėnesių. Esminiai tai lemia kokį srautą, pagal veiklą ir investicijas galima sugeneruoti. SEO optimizacijos naudą ir rezultatus, tinklalapių lankomumą ir viską apie lankytojus galima rasti analitikos įrankiuose. 

Ar galima padaryti su vidiniais įmonės ištekliais?

Vis dar atrodo, kad SEO pasidarysiu pats. Arba, kam ir taip randa pagal įmonės pavadinimą. Taip kažkokia apimtimi SEO pasidaryti galima ir jei įmonė turi IT raštingą žmogų, gali jam pavesti tokias pareigas. Dar daugiau, galima nupirkti kursus ir nusiųsti jį pasimokyti. Rezultatas bus, tačiau tik tam tikroms frazėms kurios tik jums atrodys svarbios ir tikėtina geriausiu atveju labiau konkurencingam segmente užlipsite iki antro Google puslapio. Net gi jei pavyks atsitiktinumo dėka pasiekti pirmojo apačią tikrai nešaukite šampano. Tai laikina. Dažnai jau po kelių dienų Google perreitinguoja įvertinus papildomą informaciją apie jūsų puslapį ir jūs iškrentate iš žaidimo. Sakome žaidimo, nes žaidžia tik 10 prie stalo kuris randasi pirmame Google paieškos puslapyje. 

Kitas būdas pirktis mokamas Google Ads išnašas ir tikrai būti pirmame puslapyje, bet pamačius reikšmingesnių frazių įkainius už paspaudimą ilgai to tęsti nesinorės. Taigi toks būdas būti pirmame puslapyje dažniausiai baigiasi lėšų mokamiems raktažodžiams švaistymu. 

SEO optimizacijos nauda garantuoja santykinai greitą ir palyginti pigų rezultatą, kuris atsiperka per ilgesnį laiką. Tačiau versle ir negali tikėtis, kad tavo investicija atsipirks per dieną ar savaitę. Priešingu atveju, tai ne verslas o spekuliacija, nupirk pigiau, parduok brangiau. Internetinės rinkodaros specialistai analizuoja, stebi ir planuojant biudžetą, dėmesį skirdami ne į svetainės dizainą ar funkcionalumą, o greitį ir SEO turinį bei ryšių tinklo sukūrimą. Efektyviausi piniginius resursus galima panaudoti svetainę kuriant ir tuomet SEO turinys tampa tiesiog pagrindu.

Kompanija

Geri sprendimai atsiranda iš patirties, o patirtis - iš blogų sprendimų.

B. le Patneris

Google reklama

Efektyviausia reklamos platforma, jūsų pardavimams reikia Google. Ten jūsų ieško net 96% visų internautų.

Facebook reklama

Verslas turi būti Facebook, nes tai patikimumas ir įvaizdis, ryšys su klientais!

Instagram reklama

Influenceriai šiandieninis trendas. Dėkit nuotraukas ir savo stories, ir jūsų pardavimai augs!

Turinio kūrimas

Reklaminių ar informacinių tekstų rašymas, tiesiogiai proporcingas sėkmingiem pardavimam. Tai daugiau, nei tik žodžių sakinys!

Grafinis dizainas

Mes pasistengsime, kad jūs liktumėte patenkinti ne tik sukurtu dizainu, bet kad tai jūsų verslui suteiktų pridėtinę vertę, populiarumą ir išskirtinumą.

Remarketingas

Pakartotinės rinkodaros procesas, kuris rodo su jūsų verslu susijusią reklamą kiekvienam jūsų lankytojui nepriklausomai kaip jis jus rado.

Suspėkite į traukinį, kad jūsų konkurentai nenuvažiuotų į priekį

MES PADĖSIME

J. Basanavičiaus al. 5, Kaunas

AdPartner | reklama internete

© 2020 UNIPARTNER