Dauguma klientų Facebook administravimą maišo su FB reklamos kūrimu. Šios paslaugos tikslas yra sukurt reklamos kampaniją ir ją prižiūrėti. Tiksliau, tai sukurti reklamos maketą, tekstą, nustatyti tinkamą biudžetą, nustatyti tikslinę auditoriją segmentuojant potencialius klientus pagal demografinius bruožus ir prižiūrėti ją. Tai sudėtingas procesas reikalaujantis nuolatinės priežiūros. Neteisingai administruojama reklama, reikalauja pinigus, bet naudos beveik neduoda.
Facebook reklamos paslauga skirta įmonėms, veikloms, kurios pačios administruoja savo socialinius tinklus ir nori kokybiškos reklamos.
Kaip veikia Facebook reklama?
Facebook reklamos būna kelių rūšių. Facebook puslapio reklama, įrašo reklama, veiksmų reklama ir jūsų internetinės svetainės reklama.
Facebook reklama galima pritaikyti vartotojams pagal jų demografinius rodiklius ir profilio informaciją. Didžioji dalis informacijos kuri yra skelbiama Facebook svetainėje yra prieinama tik su Facebook reklama. Pavyzdžiui reklamuojant vestuvinius žiedus, reklamą galima nukreipti tik į susižadėjusius vartotojus.
Kodėl reikia profesionalų?
Labai svarbu yra maketas, gerai paruoštas tekstas ir tinkamai sukonfigūruota reklamos kampanija. Taip pat reikia prižiūrėti reklamos efektyvumą ir ieškoti naujų auditorijų, kuriuose jūsų paslauga ar produktas bus aktualus ir atneš daugiausiai naudos. Daugelis įmonių nesiseka reklamuotis Facebook, nes jos nėra tinkamos šiai platformai. Verslas turi išnaudoti kuo daugiau įmanomu internetinės reklamos kanalų, ir išsirinkti daugiausia naudos nešantį reklamos kanalą. Naudodami skirtingus reklamos kanalus mes nustatome, kur jūsų išleisti pinigai atnešė daugiausiai naudos ir kur reikia skirti didžiausią biudžetą.
Neturint didelio biudžeto, Facebook reklamą patariame naudoti įmonėms kurių auditorija yra fiziniai asmenys. B2B pardavimai naudojant Facebook platformą pasitaiko rečiau.
Svarbios Facebook statistikos:
- Per mėnesį prie Facebook prisijungia 2.4 mlrd. vartotojų. Lietuvoje aktyvių vartotojų turim netoli 2 mln.
- Daugiau negu 90% 15-29 metų vartotojų kasdien prisijungia į Facebook.
- 60% socialinių tinklų naudotojų Lietuvoje, kurie seka tam tikrus prekės ženklų puslapius, nurodė, kad soc. tinkluose jiem yra svarbu matyti informaciją susijusią su prekės ženklu, jų skelbiamas akcijas ir nuolaidas.
- Didžiausias Facebook lankomumas būna vidurdienį.
- 85% Facebook video yra peržiūrimi be garso.
Nežinote koks reklamos kanalas galėtų būti efektyviausias? Nespėliokite, susisiekite, padiskutuosime ir patarsime.