Be SEO optimizavimo, Google paieškoje nieko nepasieksite. Sutvarkykite savo svetainę pagal Google reikalavimus ir tapkite paieškos lyderiais. Net 98% interneto naudotojų pasirenka pirma Google puslapį ir nekelia kojos į antrajį.
Kiekvieno privataus verslo tikslas - uždirbti kuo didesnį pelną. Pelnas priklauso nuo veiklos optimizavimo, apyvartos, klientų rato ir pan. Taigi optimizacija kaip sąvoka yra labai svarbu versle. Verslininkai optimizuoja kaštus, darbuotojus, įrangą ir taip toliau, deja dažnai pamiršta optimizuoti savo interneto įrankį - savo internetinę svetainę arba parduotuvę. Taigi atkreipiame į tai dėmesį ir tikimės, kad pasieksime bent dar kelis to nepadariusius verslininkus.
Visas verslas Informacijos gausa internete skatina konkurenciją. Dėl pirmų TOP 10 pozicijų, kurias nulemia produktus ar paslaugas apibūdinantys tie patys raktiniai žodžiai ar frazės (pvz.: "kirpykla Vilniuje" ar "autoservisas Kaune") vyksta nuolatinė ir įnirtinga kova. Tai dinaminis ir nuolat kintantis procesas.
Kuo geriau yra reitinguojama svetainė, tuo daugiau vartotojų ją aplanko. Reitingų yra įvairių, tačiau svarbiausias Google reitingas, nes jis ir nustato jūsų vietą tam tikru laiku. Dabartinių kompanijų interneto svetainių tikslas, nebe reprezentacinė vieta internete, o vadybininkas internete, padėsiantis parduoti arba suteikti konsultaciją.
Daugelis įmonių galvoja, kad pakanka susikurti gražią internetinę svetainę, tačiau tai nėra tiesa. Paieškos sistemoms nesvarbus nei svetainės dizainas, nei spalvos ar kiti raiškos elementai - reitingo skaičiavime pagrindinę reikšmę atlieka sumaniai sukurtas turinys bei SEO optimizacija. Ką tai reiškia? O gi tai, kad svetainėje informacija turi būti pateikta taip, jog ją būtų paprasta rasti ir identifikuoti visų pirma paieškos sistemų botams. Tai pagrindinis SEO funkcionalumas. Nemanykite, kad SEO optimizacija apsiriboja raktinių žodžių įterpimu. Tai sudėtingesnis procesas, kurį sudaro analizė, planavimas, įgyvendinimas ir stebėjimas. Tai laikui imlus procesas. Visi pakeitimai matomi tik po tam tikro laikotarpio, todėl tikėtis greito efekto ir rezultato neįmanoma.
SEO optimizacijos nauda atsiskleidžia palaipsniui, pradedama nuo esamos situacijos vertinimo. Tam tikru laikotarpiu yra stebima, kaip interneto vartotojai patenka į konkrečią interneto svetainę ir kaip joje elgiasi. Išskiriamos ir ieškomos pagrindinės raktinės frazės, su kuriomis SEO optimizacija ir bus atliekama. Gauti rezultatai analizuojami ir nusprendžiama kokiu būdu pagerinti svetainės reitingus paieškos sistemose.
Vėlesniame SEO optimizacijos žingsnyje planuojami veiksmai, kurie reikalingi pritraukti didesniam lankytojų srautą į svetainę. Tai koreliuoja su įmonės veikla ir buvusia situacija. Nepaprastai svarbu identifikuoti esminius raktinius žodžius ir frazes apie kompaniją. Taip pat nustatyti tikslinę auditoriją į kurią taikomasi ir kas yra klientai ar vartotojai. Jei analizuosime lokalų verslą kuris dirba konkrečioje geografinėje vietoje, kaip kad raktų dirbtuvė, jos klientas pirmiausia yra tame pačiame ar geriausiu atveju gretimuose rajonuose gyvenantys žmonės. Vargu, kad ir kokia gera būtų dirbtuvė pasidaryti raktus važiuos didmiesčio žmogus iš kito miesto krašto.
SEO optimizacija ir jos nauda šiuo atveju yra vienkartinė efektyvi investicija, tačiau generuoja ilgalaikę naudą, nes palyginti su mokama Google Ads ar Facebook gaunamas ilgalaikis efektas. Tokia raktų dirbtuvė visada bus rodoma pirmame puslapyje pagal rajoną.
Galutiniame etape atliekami įvairūs veiksmai: kuriamas SEO turinys, kuris pritaikytas paieškos robotams, kuriami referuojantys ryšiai ir nuorodos.
Skirtingų paieškos sistemų robotai veikia skirtingai ir aplanko puslapius skirtingu dažnumu.
Galutinis rezultatas realiai matomas po mėnesio ar kelių. Jei svetainės domenas naujas, SEO rezultatas ir nauda pamatoma tik po 3-6 mėnesių. Esminiai tai lemia kokį srautą, pagal veiklą ir investicijas galima sugeneruoti. SEO optimizacijos naudą ir rezultatus, tinklalapių lankomumą ir viską apie lankytojus galima rasti analitikos įrankiuose.
Vis dar atrodo, kad SEO pasidarysiu pats? Nemeluosime ir žinoma, kad SEO kažkokia apimtimi galima pasidaryti patiems ir jei įmonė turi IT raštingą žmogų, gali jam pavesti tokias pareigas. Bet priminsime, kad ne veltui internetinių svetainių kūrėjai nesikiša į SEO optimizaciją. Dažniausiai visos naujos svetainės nėra optimizuotos paieškos sistemai, nebent atskirai nusiperkate tokią paslaugą.
SEO optimizaciją teikiančios įmonės jau turi ilgą įdirbį ir žino, kurios klaidos svarbiausios Google paieškai, taip pat žino, kaip užpildyti svetainę turiniu, naudoja specialius įrankius. Dažnai atsiranda klientų, kurie jau yra sugaišę daug laiko bandydami iškilti Google paieškoje, o geriausiu rezultatu pasiekė antrą puslapį. Kad ir koks geras rezultatas tai atrodytų, bet į antrą puslapį užklysta tik 2% "Googlintojų". Daugiau apie SEO paslaugas.