Reklamos internete kurimas

Efektyvios ir nebrangios reklamos kūrimas

Analizuojame, planuojame ir kuriame įvairią internetinę reklamą su vienu pagrindiniu tikslu - padėti lengviau surasti prekes ar paslaugas, kurias galite pasiūlyti savo klientams. Egzistuoja eilė puikių gaminių, kuriuos galėtų rasti daugiau vartotojų, tačiau jie žinomi tik siaurai susijusių žmonių grupei. Tai vadinama, "iš lupų į lūpas" pardavimai. Analogiškai yra eilė puikių paslaugų tiekėjų, kaip pavyzdys kulinarė, baldininkas ar dažytojas, tačiau būdami labai geri profesionalai, jie yra kuklūs žmonės ir jų paslaugomis naudojasi, tik apie tai žinantys aplinkiniai žmonės. Dar daugiau, jie paprastai skundžiasi užsakymu kiekiu ir linkę gyventi, nuo užsakymo iki užsakymo. Taigi įrodymas, kad vien tik profesionalumo, kruopštumo ar kokybės kartais neužtenka - reikia žinomumo ir masės užsakymų, tolimesniam išlikimui ir augimui.

Internetinė reklama efektyvi ir naudinga paslauga, kuria mes jums suteikiame. Garantuojame, kad tai ką darome, pirmiausia Jums yra gera investicija, kuri iš karto pradeda generuoti pajamas. Atlikę Jūsų veiklos analizę mes pasiūlysime Jūsų poreikius ir iškeltus tikslus atitinkančią strategiją, kaip su Jūsų finansinėmis galimybėmis pasiekti maksimalų rezultatą.

Daugeliu tyrimų rezultatais pagrįsta, kad žmonės renkasi jiems žinoma, girdėta ir matytą firminį ženklą arba kompanijos pavadinimą. Tai nulemia žmogaus psichologija. Šioje vietoj nieko pakeisti negalima, nes tiek vyrams, tiek moterims patikimas ir dažnai skirtingose vietose matomas prekinis ženklas asocijuojasi su pasitikėjimu ir kokybe.
Tai reiškia ir tai, jog jei jūsų ženklo niekur nematyto ir negirdi, būti pasirinktam šansų mažiau.

Taigi, kuomet renkamasi iš kelių įmonių, su panašiomis veiklomis ar produkcija, laimite jūs, arba kita kompanija, kuri geriau reklamuojasi įskaitant reklamą internete. Internetinis marketingas labai plati sąvoka, apima visą internete kuriamą ir vykdoma rinkodarą. Čia galite pasiekti beveik visą klientų ratą, tačiau reklama turi būti suplanuota ir organizuota labai tikslingai, nes iš daug reikia atsirinkti tai, kas veikia jūsų atveju. Tam reikia ne tik laiko, "know-how", patarimo, bet ir specialių įrankių kurie padeda analizės etape.

Google reklama

Kada ir kodėl verta reklamuotis Google?

Reklama Google paieškoje tinkama labai daugeliui verslų nuo kirpyklos ar autoserviso iki prestižinės išskirtinių baldų parduotuvės.
Taigi atsakymas į klausimą kada verta yra - šiandien. Taip, jei to dar nedarote, reiškia neišnaudojate visų galimybių parduoti. 

Google Ads reklamos startas greitas, nes:
- nėra jokių trukdžių pradėti;
- reklamos rezultatai matomi iš karto ir online;
- Reklama Google visada padeda iškilti organinėje paieškoje.

Priminsime, kiekvienas kokybiškas verslas planuoja išlaidas ir pajamas. Patikiname, reklama į Google Ads atsiperka visada, jei kuriame ir valdoma tikslingai, ir tai daro profesionalai.

Kada ir kodėl reklamuotis Facebook ir Instagram tinkluose?

Facebook tinklu Lietuvoje naudojasi apie 1,7 mln., o Instagram apie 500 tūkst. žmonių. Akivaizdu, kad rinka įspūdinga. Palyginkime, Lietuvos Akropoliuose tiek žmonių apsilanko per mėnesį, tačiau ten būti pastebėtam kainuoja išties įspūdingai. Jūsų paskyra Facebook ar Instagram, jau yra jūsų netiesioginis vadybininkas ir įvaizdžio kūrimo įrankis. 
Atsakant į klausimą, kada verta reklamuotis socialiniuose tinkluose - visada kai reikia naujų klientų. Jei to nedarot, reiškia jūs vėlgi ne viską išnaudojote ir labai tikėtina, kad jaunimo dalis kuri užaugo ir tampa vartotojais leidžia laiką būtent soc. tinkluose. Kas labai gerai būtent Facebook ir Instagram - galimybė pasiekti jau sufragmentuotą vartotoją. Reklama tiksliai gali pasiekti auditoriją pagal lyti, amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius, apsilankymus ir t..
Kai kuriems produktams ar paslaugoms reklamuoti tai ideali platforma. 

Facebook reklama

Kaip parduoti daugiau, kodėl konkurentas plečiasi?

Atsakymas yra - investuoti į reklamą!
Reklamos formų daug, kokią pasirinkti:

Pastarieji reklamos rinkos tyrimai, akivaizdžiai įrodo, kad efektyviausia - reklama internete. Tokia reklamos forma leidžia labai tiksliai pasiekti jūsų produktui ar paslaugai tinkamą klientą. Tai galima padaryti už mažą biudžetą ir per trumpą laiko tarpą.

Remarketingas

Kas yra remarketingas ir kada jo reikia?

Remarketingas - tai strategija, persekioti susidomėjimą išreiškusį vartotoją ir taip nevalingai jį įtikinti nusipirkti jūsų gaminamą produkciją ar atliekamą paslaugą.  

Tai visų pirma kelia konkrečiai jūsų įmonės žinomumą kliento skaitomame turinyje, sukelia apmąstymus kodėl jis reklamą mato vėl ir vėl. Remarketingas nėra panacėja ir tikrai netinka bet kam, tačiau tinkamai išnaudojant tokį įrankį ir klientui po kurio laiko primenant apie save galima pasiekti dar geresnių rezultatų, nei pirminės akcijos ar nuolaidos.

Koks biudžetas turėtų būti skirtas reklamai internete?

Internete galite rasti daug įvairių formulių, kurios siūlo išleisti 5% arba 15% ar 30% savo pajamų internetiniai reklamai. Deja tikslios formulės ar skaičiaus nėra. Tai labai priklauso nuo situacijos: įmonės amžiaus, žinomumo, produkto ar paslaugos, regiono ir t.t...  Taigi atsakyti koks biudžetas būtų tinkamas kiekvienam verslui nėra. Tačiau išanalizavus ir iškėlus tikslus, galima pateikti preliminarius investiciniu kaštus.
Galite pradėti nuo mažo biudžetu, klausimas ar rezultatai džiugins. Tai labai priklauso ar samdysite profesionalus ar ne, kokių konkurentų turite ir kokios jų pozicijos internetinėj reklamoj. 
Reklamos biudžetas bet kuriuo atveju priklauso tik nuo jūsų sprendimo! Visada galite bandyti su 5% savo pajamų, o peržiūrėję rezultatus koreguosite savo investicijas.

Biudžetas
Reklamuojantis reikia siekti dviejų dalykų: pirmas - pasiekti tikslą, antras - mėgautis.

J. Basanavičiaus al. 5, Kaunas

AdPartner | reklama internete

© 2020 UNIPARTNER