Raktazodziu analize

Raktažodžių analizė

Raktažodžių analizė yra svarbi ne tik atliekant savo internetinės svetainės vidinį SEO optimizavimą, bet ir skelbiant reklamą Google Ads platformoje, rašant straipsnius ir skelbiant įrašus socialiniuose tinkluose. Raktažodžiai turi būti atrinkti kruopščiai, nes jų dėka potencialūs klientai jus randa.

Google paieska

Kas yra raktažodis?

Raktažodis (ang. keyword) - žodis ar žodžių junginys, kurį interneto naudotojas veda paieškos sistemoje, kad surastu jam reikiamą informaciją. Įvedus raktažodį į Google paiešką, gausite rezultatus, kurie labiausiai atitiks jūsų raktažodį, Bet ne visada pirmas Google siūlomas puslapis bus geresnis už devintą. Pirmojo puslapio rezultatai dažniausiai atitinka jūsų įvestą raktažodį ir pozicijas lemia SEO paslaugų agentūrų darbas.

Pagrindiniai klausimai kuriuos reikia atsakyti išsirinkus raktažodžius

Ar mano raktažodžiai taikosi į vartotojus, kurių aš ieškau?

Ar mano potencialūs klientai naudoja mano pasirinktus raktažodžius, kad surastų paslaugą, prekę, kurią aš siūlau?

Ar mano pasirinktas raktažodis sugeneruoja pakankamai srauto?

Jeigu nors vienas atsakymas būna ne, tada reikia ieškoti naujo raktažodžio (žinoma jeigu jūsų produktas arba paslauga yra labai nišinė, tada suprantama, kad raktažodis generuos nedaug srauto)

Raktažodžių sunkumas

Supratimas kaip sunku reitinguotis paieškos sistemoje su tam tikrais raktažodžiais yra antras žingsnis siekiant surasti tinkamus raktažodžius. Google paieškoje parašius norimą raktažodį ir pervertus gautas Google nuorodas, galima susidaryti pirminį raktažodžio sunkumo įspūdį. Jeigu pirmieji variantai yra tokie, kaip pigu.lt senukai.lt tai suprantame , kad pirmą poiciją pasiekti reiktų daug laiko, darbo ir pinigų. Norint išvengti gigantų, reikia ieškoti sinonimų arba ilgesnių raktažodžių, kurie taip pat turėtų pakankamai paieškų.
Raktažodis su mažai paieškų ne visada yra blogas raktažodis. Jeigu naudojate ilgą raktažodį, kuris tiksliau nusako jūsų parduodamą paslaugą ar produktą dar labiau garantuos, kad į jūsų svetainę užsuks potencialus klientas.

Raktažodžiai
Raktazodziu irankiai

Įrankiai naudojami raktažodžių analizei

Populiariausi ir kokybiškiausi įrankiai raktažodžių analizei nustatyti ir vėliau juos sekti - Semrush, Ahref, Seobility. Raktažodžių paieškas per mėnesį galima pasitikrinti ir Google Ads paskyroje, bet naudojant Google įrankį yra sunkiau surasti naujų raktažodžių. Suvedus pagrindinį raktažodį Semrush, Ahref, Seobility svetainėse gausite pasiūlymus ir statistikas raktažodžių, kurie atitiks jūsų veiklą. Tiesa, tokie įrankiai kainuoja nemažus pinigus, todėl raktažodžių analizę dažnai yra patikima SEO paslaugas ar reklamos internete paslaugas teikiančiom agentūroms. 

Raktažodis - tai žodis, frazė atspindinti daiktų ar paslaugų apibūdinimą kurio ieško visi.

Pagaminsim jums reklamą

© 2024 AdPartner