Reklama svarba visi žinome, šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindinius argumentus, kodėl jums reikia rinktis reklamą internete.
Esant visuotinei pandemijai darbas ir verslas pasikeitė. Akivaizdu, kad daugelis dirba iš namų. Paslaugų ir produktų pirkimas pasikeitė lygiai taip pat. Jei anksčiau serviso, grožio paslaugų, valymo, spausdinimo paslaugų klientai užsukdavo važiuodami tiesiog pro šalį arba pakeliui, tai dabar visumoje taip nebėra.
Ką tai reiškia? Ogi tai, kad jei jus priklausomi nuo atsitiktinių pro šalį einančių klientų, juos greičiausiai praradote. Jei jūsų klientai lojalūs ir kreipiasi į jus dėl specifinės paslaugos ar kokybės, situacija kur kas geresnė, tada galbūt pasikeitė tiktai registracija ir apsilankymų dažnumas. Kaip su klientais kurie kreipiasi paklausę savo draugų ar tų kurie jus rekomendavo – liko tik dalis, nes kiti neturėdami stipraus ryšio ir argumento užsakyti paslaugas pas jus, greičiausiai paieškojo Google.
Reikia aiškiai suprasti, Google paieškoje, bet ko, nesvarbu kas tai būtų ieško 96% europiečių. Lietuvoje 97% žmonių. Suprantama tas dydis kintantis ir yra dalinai santykinis, tačiau tai yra faktas. Net jei šiandiena jūs manote, kad jūsų paslaugos kaip pavyzdys, gėlių rugsėjo 1-osios proga, niekas neieškos Google, tai jūs klystate. Jaunimas jau tai daro. Nesirūpinsite savo vieta tarp visų paieškų, tik laiko klausimas, kada pardavimai ims mažėti ir konkurentai užims geriausias pozicijas.
Dabar 2020-ieji, kitokie, sudėtingi ir sunkūs metai visam pasauliui, o privačiam verslui ypač. Tiesa yra tokia, visiškai nesvarbu kokia naudinga ar gera jūsų paslauga, nebesvarbu net koks geras savo srities profesionalas esate - turite būti matomas. Jeigu jūsų nėra internete: Google, Facebook, Instagram - jūsų nėra. Konkurentai nesnaudžia. Kartais net ir silpnesnis ir mažiau paslaugų ar produktų siūlantis konkurentas gali jų parduoti ženkliai daugiau, nei rinkos senbūvis. Kaip taisyklė, tai susdiję su gera ir kokybiška komunikacija internete.
Bendraujame su skirtingų sričių verslo atstovais, visi jie sako beveik tą patį - nėra gerų vadybininkų. Rezultatas užprogramuotas, nes dažna vadybininkų rotacija, neduoda rezultato. Vadybininkai nepasiekia užbrėžtų tikslų, nes neturi patirties, kompetencijos ar per sunku per trumpą laikotarpį rasti naujų klientų, o vadybininkai neturi pakankamai motyvacijos, nes mokamas per mažas atlyginimas. Viskas linksta į automatizaciją ir optimizaciją. Reklama internete, kartu su internetiniu marketingu plačiąja prasme gali padėti lengvai ir užtikrintai padidinti pardavimus, išeitį į užsienio rinkas, sukurti naują įmonės įvaizdį ir sutaupyti daugybę kaštų, kuriuos tenka mokėti dažnai bet nenaudingai investuojant į vadybininkus.