Google Analytics - įrankis skirtas stebėti svetainės srautui ir analizuoti savo auditoriją, nustatyti svetainės anomalijas ir UX dizaino klaidas. Realiai naudojant šį įrankį galima išsiaiškinti daug įvairių jūsų svetainės klaidų ir jas ištaisyti, taip pat galima sekti jūsų skelbiamų reklamų. Pavyzdžiui analizuojant savo svetainę ir auditoriją išskirsčius pagal naudojamus įrenginius, pastebime, kad Apple įrenginių naudotojų atmetimo rodiklis (bounce rate) yra keistai didelis, daug didesnis už kitų įrenginių. Galime daryti preliminarią išvadą, kad greičiausiai jūsų svetainė nepalaiko arba negražiai pakrauna tam tikras svetainės dalis naudojant Safari naršyklę. Radus tokią anomaliją reikia testuoti ir ieškoti, kurioje vietoje tiksliai yra problema.
Stebint atmetimo rodiklį ir praleistą laiką svetainėje galima nuspėti ar svetainės tekstas gerai optimizuota jūsų pagrindiniams raktažodžiams ir ar potencialūs klientai randa informaciją, kurios ieškojo. Dirbant su AdPartner, nėra jokio papildomo mokesčio už Analytics sekimą ir analizavimą. Norint pasiekti gerų reklamos rezultatų, Google Analytics yra būtinas.
Google Analytics paskyros kūrimas
Atidarykite Google Analytics puslapį. Tuomet viršuje dešinėje pusėje spauskite mygtuką Sign in > Analytics. Prisijunkite prie sistemos su savo gmail el.pašto adresu. Jei tokio neturite, susikurkite More Options > Create Account.
1. Prisijungus prie Google Analytics įrankio, kairėje pusėje esančiame meniu spauskite meniu Admin (apačioje). Account skiltyje išskleiskite sąrašą ir parinkite „Create new account“.
2. Atsidariusioje formoje įrašykite jūsų tinklapio ar verslo pavadinimą laukeliuose „Account Name“ ir „Website Name“, pavyzdžiui, „AdPartner“.
3. Įrašykite domeną, pavyzdžiui, www.adpartner.lt.
4. Pasirinkite kategoriją.
5. Nurodykite Lietuvos laiko juostą.
6. Spauskite mygtuką „Get Tracking ID“.
7. Jums pateiktos naudojimosi sąlygos, peržiūrėkite ir spauskite mygtuką „I Accept“. Paskyra sukurta. Ekrane matote jūsų svetainei sukurtą stebėjimo kodą.
Gautą kodą reikia įterpti į kiekvieno puslapio arba dalį. Naudojant turinio valdymo sistemas yra sukurti įskiepiai kurie automatiškai įterpia kodą.
Google Analytics susiejimas su svetaine naudojant Wordpress
Gautą stebėjimo kodą reikia įkelti į jūsų svetainę, kad Google žinotų, kurią svetainę stebėti. Yra du keliai: šiek tiek programuoti arba atsisiųsti įskiepį. Programuoti ne visi geba, todėl rekomenduoju atsisiųsti įskiepį. Be to, įskiepis jums rodys pagrindinius duomenis apie lankomumą tiesiog WordPress sistemoje. Tai visai patogu. Taigi, nurodykite savo svetainei, kad metas ją pradėti stebėti.
1. Atsidarykite savo svetainę ir prisijunkite.
2. Spauskite meniu Įskiepiai > Įdiegti įskiepį.
3. Paieškos laukelyje įrašykite „Google Analytics“. Tarp rezultatų, raskite įskiepį „Google Analytics Dashboard for WP (GADWP)“ ir spauskite mygtuką „Įdiegti dabar“. Įdiegus, spustelkite mygtuką „Įjungti“.
4. Ekrane pamatysite jūsų svetainėje įdiegtų įskiepių sąrašą. Spauskite užrašą „Nustatymai“ ties įskiepiu „Google Analytics Dashboard for WP (GADWP)“.
5. Toliau spauskite mygtuką „Autorizuoti įskiepį“ ir tuomet spustelkite raudoną užrašą „Gauti prieigos kodą“.
6. Prisijungiame prie Google paskyros. Atsivėrusiame lange spaudžiame mygtuką „Allow“. Nukopijuojame ilgą ilgą simbolių rinkinį ir įkeliame į prieigos kodo laukelį, spaudžiame mygtuką „Išsaugoti prieigos kodą“.
7. Peržiūrime informaciją ir spaudžiame mygtuką „Išsaugoti“.
Video kaip Analytics prijungti prie WP: https://www.youtube.com/watch?v=zoO5zeQ0cXo
Kaip pridėti Adpartner prie Google Analytics?
1. Prisijungus prie Google Analytics įrankio, kairėje pusėje esančiame meniu spauskite „Admin“ (apačioje).
2. Pirmame stulpelyje spauskite „Account user managment“ (pavaizduota paveikslėlyje).
3. Paspauskite pliusiuką ir įveskite [email protected] ir duokite leidimą „Edit ir Read and analyze“.