EFEKTYVI IR NAUDINGA

INTERNETINĖ REKLAMA 

Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, ReMarketingas

Kaip parduoti daugiau, kodėl konkurentas plečiasi?

Atsakymas yra - investuoja į reklamą!
Svarbu, ką pasirinkti?

Pastarieji reklamos rinkos tyrimai, akivaizdžiai įrodo, kad efektyviausia - reklama internete. Tokia reklamos forma leidžia labai tiksliai pasiekti jūsų produktui ar paslaugai tinkamą klientą. Tai galima padaryti už mažą biudžetą ir per trumpą laiko tarpą.

Reklamos internete kūrimas

Kuriame internetinį marketingą t.y. reklamą internete tam, kad ji padėtų surasti prekes ar paslaugas. Tai efektyvi ir naudinga paslauga, kuria mes siūlome jums. Garantuojame, kad tai ką darome, pirmiausia Jums yra gera investicija, kuri iš karto pradeda generuoti pajamas. Atlikę Jūsų veiklos analizę mes pasiūlysime Jūsų poreikius ir iškeltus tikslus atitinkančią strategiją, kaip su Jūsų finansinėmis galimybėmis pasiekti maksimalų rezultatą.

Daugeliu tyrimų rezultatais pagrįsta, kad žmonės renkasi jiems žinoma, girdėta ir matytą firminį ženklą arba kompanijos pavadinimą. Tai nulemia žmogaus psichologija. Šioje vietoj nieko pakeisti negalima, nes tiek vyrams, tiek moterims patikimas ir dažnai skirtingose vietose matomas prekinis ženklas asocijuojasi su pasitikėjimu ir kokybe.
Tai reiškia ir tai, jog jei jūsų ženklo niekur nematyto ir negirdi, būti pasirinktam šansų mažiau.

Taigi, kuomet renkamasi iš kelių įmonių, su panašiomis veiklomis ar produkcija, laimite jūs, arba kita kompanija, kuri geriau reklamuojasi įskaitant reklamą internete. Internetinis marketingas labai plati sąvoka, apima visą internete kuriamą ir vykdoma rinkodarą. Čia galite pasiekti beveik visą klientų ratą, tačiau reklama turi būti suplanuota ir organizuota labai tikslingai, nes iš daug reikia atsirinkti tai, kas veikia jūsų atveju. Tam reikia ne tik laiko, "know-how", patarimo, bet ir specialių įrankių kurie padeda analizės etape.

Google reklama

Kada ir kodėl verta reklamuotis Google?

Reklama Google paieškoje tinkama labai daugeliui verslų nuo kirpyklos ar autoserviso iki prestižinės išskirtinių baldų parduotuvės.
Taigi atsakymas į klausimą kada verta yra - šiandien. Taip, jei to dar nedarote, reiškia neišnaudojate visų galimybių parduoti. 

Google Ads reklamos startas greitas, nes:
- nėra jokių trukdžių pradėti;
- reklamos rezultatai matomi iš karto ir online;
- Reklama Google visada padeda iškilti organinėje paieškoje.

Priminsime, kiekvienas kokybiškas verslas planuoja išlaidas ir pajamas. Patikiname, reklama į Google Ads atsiperka visada, jei kuriame ir valdoma tikslingai, ir tai daro profesionalai.

Kada ir kodėl reklamuotis Facebook ir Instagram tinkluose?

Facebook tinklu Lietuvoje naudojasi apie 1,7 mln., o Instagram apie 500 tūkst. žmonių. Akivaizdu, kad rinka įspūdinga. Palyginkime, Lietuvos Akropoliuose tiek žmonių apsilanko per mėnesį, tačiau ten būti pastebėtam kainuoja išties įspūdingai. Jūsų paskyra Facebook ar Instagram, jau yra jūsų netiesioginis vadybininkas ir įvaizdžio kūrimo įrankis. 
Atsakant į klausimą, kada verta reklamuotis socialiniuose tinkluose - visada kai reikia naujų klientų. Jei to nedarot, reiškia jūs vėlgi ne viską išnaudojote ir labai tikėtina, kad jaunimo dalis kuri užaugo ir tampa vartotojais leidžia laiką būtent soc. tinkluose. Kas labai gerai būtent Facebook ir Instagram - galimybė pasiekti jau sufragmentuotą vartotoją. Reklama tiksliai gali pasiekti auditoriją pagal lyti, amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius, apsilankymus ir t..
Kai kuriems produktams ar paslaugoms reklamuoti tai ideali platforma. 

Facebook reklama
Remarketingas

Kas yra remarketingas ir kada jo reikia?

Remarketingas - tai strategija, persekioti susidomėjimą išreiškusį vartotoją ir taip nevalingai jį įtikinti nusipirkti jūsų gaminamą produkciją ar atliekamą paslaugą.  

Tai visų pirma kelia konkrečiai jūsų įmonės žinomumą kliento skaitomame turinyje, sukelia apmąstymus kodėl jis reklamą mato vėl ir vėl. Remarketingas nėra panacėja ir tikrai netinka bet kam, tačiau tinkamai išnaudojant tokį įrankį ir klientui po kurio laiko primenant apie save galima pasiekti dar geresnių rezultatų, nei pirminės akcijos ar nuolaidos.

Koks biudžetas turėtų būti skirtas reklamai internete?

Internete galite rasti daug įvairių formulių, kurios siūlo išleisti 5% arba 15% ar 30% savo pajamų internetiniai reklamai. Deja tikslios formulės ar skaičiaus nėra. Tai labai priklauso nuo situacijos: įmonės amžiaus, žinomumo, produkto ar paslaugos, regiono ir t.t...  Taigi atsakyti koks biudžetas būtų tinkamas kiekvienam verslui nėra. Tačiau išanalizavus ir iškėlus tikslus, galima pateikti preliminarius investiciniu kaštus.
Galite pradėti nuo mažo biudžetu, klausimas ar rezultatai džiugins. Tai labai priklauso ar samdysite profesionalus ar ne, kokių konkurentų turite ir kokios jų pozicijos internetinėj reklamoj. 
Reklamos biudžetas bet kuriuo atveju priklauso tik nuo jūsų sprendimo! Visada galite bandyti su 5% savo pajamų, o peržiūrėję rezultatus koreguosite savo investicijas.

Biudžetas

Kodėl dabar reklama internete yra svarbu?

Reklama padidinima išlaidas, tačiau padidina ir pajamas maždaug 3 kartus. Gal vistik verta investuoti? Sužinokite kodėl?

Reklama internete

4 SĖKMĖS ETAPAI

Dažnas klausimas, kaip sekasi? Pastebėjom, kai dirbi tai ir sekasi. Sutinkate?

Šiame etape atliekama pilna kliento veiklos analizė. Analizuojame jūsų veiklą, produktus ar paslaugas, konkurentus ir jums aktualius pardavimo kanalus. Užduodame jums eilę klausimų, gilinamės į jūsų veiklą ir konkurentus. Atliekame pilną svetainės ir reklamų vertinimą. Bendrai suformuluojame tikslus ir aptariame lūkesčius. Įvardijame aktualius ir labai konkrečius reklamuojamus produktus ar paslaugas. Išskiriame eilę raktažodžių, su kuriais siekiame pozicijų.

SEM, tai „Search Engine Marketing“, lietuviškai Paieškos sistemų marketingas. Kitais žodžiais – tai internetinio marketingo dalis, kurio tikslas padidinti svetainės lankytojų srautą iš paieškos sistemų Google, Bing rezultatų puslapių. Tai mokamos ir organinės paieškos rezultatų visumos sugeneruotas srautas. Iš analitikos duomenų vertiname jūsų svetainės paieškos ir tiesioginių žmonių apsilankymų skaičių.
Vertiname jūsų svetainės bendrą SEOSearch Engine Optimization“, kuris susideda iš atskirų dalių. Teikiame rekomendacijas, kaip patobulinti turinį, kaip išsitaisyti klaidas ir pagerinti savo pozicijas organinėje paieškoje.

Puslapių SEM paruošimas. Tai didelis darbas apimantis vidinį visų puslapių SEO darbus. Papildomai pridedant mokamas reklamas. Angliškai „On-Page Optimization“ – tai svetainės viduje vykdomi darbai. Pagal viešai žinomas taisykles ir rekomendacijas optimizuojamos svetainės turinys, struktūra, greitis. Keičiamas ir pildomas SEO tekstais pagrįstas turinys, kuriami media failai. Siekiame sukurti unikalias nuotraukas ir pristatomuosius video, kurie išlaikytų lankytojų dėmesį ir kuo ilgesnį laiką užlaikytų jūsų puslapiuose.
Papildomai kuriame Google Ads reklamas, statines ir dinamines banerines reklamas, pildome turinį, tvarkome jūsų socialinių tinklų paskyras. Tai kasdieninis planavimas, rašymas, grafikos kūrimas ir redagavimas. Informacija turi būti savalaikė, įdomi, pateikta patraukliai ir svarbiausia sudominti.

Paskutiniame etape labai svarbu sukurti nuorodų tinklą internete. Tai angliškai „Off-Page Optimization“ - darbai atliekami svetainės išorėje. Darbų tikslas pateikti argumentus Google ir Bing sistemoms, kad jūsų svetainė yra svarbi, o jos turinys kokybiškas bei naudingas paieškos sistemos lankytojams. Juk norint patekti tarp pirmųjų 10, kažkas turi pasitraukti žemyn. Turinys ir stiprios rekomendacijos iš kitų puslapių, yra esminiai argumentai, kodėl jūsų svetainė bus reitinguojama aukščiau nei konkurentų.

Paslaugų planai

Pristatome savo paslaugų planus. Kainos nurodytos nuo tam tikros sumos ir gali keistis priklausomai nuo papildomų darbų apimties. 

Pagrindinis

nuo 149€

be PVM

Standartinis

nuo 299€

be PVM

Premium

nuo 399€

be PVM

Reklamuojantis reikia siekti dviejų dalykų: pirmas - pasiekti tikslą, antras - mėgautis.

J. Basanavičiaus al. 5, Kaunas

AdPartner | reklama internete

© 2020 UNIPARTNER